pexels-michaela-295826

Czas jest jedynym zasobem, którego nie można kupić. Jak efektywnie nim zarządzać? Podpowiadamy!

  1. Pierwszy sprawdzony sposób to notowanie wszystkich swoich aktywności w przeciągu 1 tygodnia. Znacząco ułatwi to zrozumienie, jak wiele można zrobić w danym okresie czasu oraz uświadomienie sobie, na co marnujemy najwięcej czasu.
  1. Metodą na zarządzanie czasem jest również planowanie każdego kolejnego dnia. Taki plan wykonać można zarówno wieczorem, przed pójściem spać, jak i rano, tuż po obudzeniu się.
  1. Przed rozpoczęciem realizacji zadania warto poświęcić kilka minut na zastanowienie się, jakie cele chcemy osiągnąć, wykonując je. Po zakończeniu dokonajmy jego oceny.
  1. Aby nie marnować czasu, warto wyznaczyć sobie godziny w ciągu dnia, kiedy sprawdzamy skrzynkę mailową i media społecznościowe.
  1. Jeżeli tylko mamy taką możliwość, delegujmy część zadań.

Zdjęcie główne: Michaela z Pexels

Justyna Zajdel

Copywriter z ponad 7-letnim doświadczeniem w branży. Magister Socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Wolontariuszka Foodsharing Kraków. Miłośniczka muzyki techno, kulinariów i podróży.

ZostawKomentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *