Marka Tommy Hilfiger w najnowszej kolekcji stawia na otwartość i różnorodność. W kampanii wzięły udział modelki i modele z różnorodnych środowisk, różnego pochodzenia, wieku, rozmiaru i tożsamości płciowej.
Kolekcji Tommy Icons na sezon jesień-zima2020 jest kolejnym krokiem marki w przesuwaniu granic świata mody. W kampanii wystąpiły m.in: Halima Aden – czarnoskóra topmodelka nosząca hijab i dodająca mocy głosom, które często pozostają nieusłyszane; Carolyn Murphy – orędowniczka na rzecz ekologii i supermodelka przeciwstawiająca się ageizmowi świata mody; Dilone – modelka, aktorka i aktywistka społeczna, która swoim androgynicznym wizerunkiem rzuca wyzwanie utartym normom płciowym; Soo Joo Park – koreańsko-amerykańska topmodelka i działaczka na rzecz zwiększenia reprezentacji społeczności BIPOC – „Black, Indigeneous and People of Color” – w świecie mody i urody, czy Jasmine Sanders – wielokulturowa supermodelka, która za pośrednictwem platform social media działa na rzecz sprawiedliwości społecznej.
Jaka jest najnowsza kolekcja? To garderoba projektowana przez pryzmat różnorodnych wersji amerykańskiego stylu, które dzięki współczesnej energii i zaskakującej stylizacji odzwierciedlają ponadczasowe DNA i wartości marki Tommy Hilfiger.