pexels-снежана-2173382 (Copy)

Ekologia od kilku rośnie na sile i znaczeniu. Klienci nie tylko zwracają uwagę na to z czego i jak produkowane są ubrania, ale czy są wytwarzane w zgodzie ze środowiskiem. Zdecydowanie chętniej wybierają dobrej jakości ubrania z wysokiej jakości surowców, które posłużą im przez wiele sezonów. Zmiana podejścia do zakupów wymusiła zmiany również  na wielkich firmach światowych markach.

Świadomość ekologiczna jest kluczem, aby skutecznie zadbać o nasze środowisko. Do tej pory wydawało nam się, że nasze wybory nie mają znaczenia. W końcu na naszej planecie żyje  prawie 7 miliardów ludzi, więc czy moje nawyk są w stanie cokolwiek zmienić? Okazuje się że tak! I to wiele. Zmiana myślenia sprawiła, że nasze wybory, tak jak i wybory innych, mają ogromne znaczenie i wpływ na otaczający świat. Dostrzegliśmy, że małymi krokami zmieniamy swoje otoczenie. Widząc lokalne zmiany czujemy się silniejsi do kolejnych. I takim sposobem długo zaniedbywana i spychana pod dywan ekologia urosła do tego stopnia, że czołowe światowe marki muszą się z nią liczyć. Co więcej, wzrost świadomości klientów decyduje o powodzeniu danej kolekcji.

Zrównoważona moda to nie tylko kupowanie mniejszej liczby ubrań, ale wybieranie ich świadomie. Dzięki temu nie tylko korzysta na tym nasza planeta, ale i nasze portfele czy zdrowie. Zamiast kupować stos nieekologicznych swetrów z poliamidów czy aryli, które dezelują się po jednym czy dwóch praniach lepiej zainwestować w jeden w dobrej jakości i z naturalnych surowców. Ten nie tylko będzie lepszym wyborem dla naszej planety, ale będzie ciepły i niewątpliwie posłuży nam przez wiele lat. Co więcej, dobrej jakości sweter doda nam nieprzeciętnej klasy i stylu.

Copywriterka z pasją i wyczuciem stylu. Na co dzień dostarcza czytelnikom garść inspiracji związanych z aranżacją wnętrz oraz newsy ze świata mody. Prywatnie miłośniczka kotów rasy sfinks, dobrych seriali na Netflixie i tajskiej kuchni. Oszczędności wydaje na podróże, dobrą kawę i pomidorki koktajlowe. Ceni minimalizm, bo nie lubi sprzątać.

ZostawKomentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *