fw20_spw_icons_wsw_05_72_srgb (Copy)

Marka Tommy Hilfiger w najnowszej kolekcji stawia na otwartość i różnorodność.  W kampanii wzięły udział modelki i modele z różnorodnych środowisk, różnego pochodzenia, wieku, rozmiaru i tożsamości płciowej.

Kolekcji Tommy Icons na sezon jesień-zima2020 jest kolejnym krokiem marki w przesuwaniu granic świata mody. W kampanii wystąpiły m.in: Halima Aden – czarnoskóra topmodelka nosząca hijab i dodająca mocy głosom, które często pozostają nieusłyszane; Carolyn Murphy – orędowniczka na rzecz ekologii i supermodelka przeciwstawiająca się ageizmowi świata mody; Dilone – modelka, aktorka i aktywistka społeczna, która swoim androgynicznym wizerunkiem rzuca wyzwanie utartym normom płciowym;  Soo Joo Park – koreańsko-amerykańska topmodelka i działaczka na rzecz zwiększenia reprezentacji społeczności BIPOC – „Black, Indigeneous and People of Color” – w świecie mody i urody, czy Jasmine Sanders –  wielokulturowa supermodelka, która za pośrednictwem platform social media działa na rzecz sprawiedliwości społecznej.

materiały prasowe Tommy Hilfiger

Jaka jest najnowsza kolekcja? To garderoba projektowana przez pryzmat różnorodnych wersji amerykańskiego stylu, które dzięki współczesnej energii i zaskakującej stylizacji odzwierciedlają ponadczasowe DNA i wartości marki Tommy Hilfiger.

materiały prasowe Tommy Hilfiger
Julia Sawicka-Grandia

Dziennikarka i redaktorka z wieloletnim doświadczeniem. Przez wiele lat związana z rynkiem custom publishing, gdzie była odpowiedzialna za content marketing dla marek działających w branży modowej i beauty. Absolwentka polityki społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Jej pasja to podróże, które są dla niej największym źródłem inspiracji. Szczególnie upodobała sobie Kubę i region Bałkanów.

ZostawKomentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *